sista kvällen med Ä L S K L I N G !

Efter skolan var jag ju som sagt hemma ett tag :)
Strax där efter
tog jag bussen till höviksnäs för att möta älskling :) Vi bestämde oss för att köpa goodis, men eftersom det är så dyrt på Time/statoil så bestämde vi oss för att gå 4 km till almö livs för att göra det istället!
Jag och Labben börjar som vi ALLTID gör när vi är ute och går - att diskutera saker och ting från min lill tå till hitler typ..
Ni fattar, vi kan börja prata om VAD SOM HELST!
Det är de jag älskar mäst med att vara ute och gå med bajby.

Hur som helst. Efter att ha kommit fram till ica, köpte vi följande -.-:

  • Choklad
  • Lösgodis
  • nötter
  • chips
  • dipp

Tjocka? HELL YEAH!!
Sedan gick vi 4 km tillbaka igen :) Love it!
Hemma hos Labben såg jag lite OC med dunda, sen kom labben och vi såg lite TV sen åt vi mat :) Det är ungefär vad vi gjort faktiskt... Men det var mer än bästa avslutningen på denna kvällen innan vi får ha en kväll igen om över en vecka :(

I vilket fall som helst så börjar randen i ansiktet bli lite brun istället för röd efter all behandling jag försökt mig på. Kroppen börjar också lägga sig! gött!


Visserligen är kvaliten sämst, men man ser knappt något nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0