shit sicket väder!

Jag lade just märke till att det inte  stormar ute längre när man kikar ut :) det känns jävligt bra.
Stormen har bytts ut mot en riktigt solig dag. jiiha!

Nu är jag iallafall färdig med dusch, kläder osv. Ska bara äta frulle och invänta mamma också eftersom hon ska köra mig :)

Jag kan ju meddela att det endast är bekvämlighets grejer jag har på mig idag haha.. Mjukis byxor och stor tröja... -.- Jaja, jag ska ju inte visa mig för kungen heller... Eller på ett sätt ska jag ju det eftersom man ibland skulle kunna tro att Lab är kung :)
Det gäller att lyda order iallafall!! haha -.-

för övrigt är jag väldigt glad idag :) varför? - Jo för att jag tycker det är skönt med fint väder, vi ska äta pizza idag och jag lyssnar på några riktigt sköna låtar :)

pitbull - shut it down
black eyed peace - i got a feeling
Kelly rowland - when love takes over
crossifire - lady

kan nästan inte bli en bättre start på dagen för mig :) det ända som saknas är att jag vaknade upp med kungen ♥

Men eftersom att mamma inte har kommit hem än (förvånande? nej) -.- så går jag upp och kokar nudlar nu... see yah!

ps. Jag har uppdaterat lite dåligt på senaste! Det ska bli bättring- promise! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0