resefeber?

Tro det eller ej, men jag börjar nästan få lite resefeber!
- Jag har inte tänkt så mycket på att jag faktiskt ska åka utomlands igen på fredag - Men nu när jag tänker på det pirrar det allt lite i magen.
Dom två senaste gångerna jag varit utomlands har jag iallafall vetat vad jag kommit till då jag varit där tre gånger (Alanya/turkiet) och det har varit lyckat nästan till 100% alla gångerna.
Men nu kommer jag ju till ett nytt ställe? - hur är det där? Kommer jag bli lika kär i landet teneriffa som jag blev i Turkiet?
Framför allt oroar jag mig lite inför flygresorna. Jag har flugit regelbundet i hela mitt liv stort sätt, men jag är ändå lika orolig varje gång.
Vissa gånger är värre än andra. En gång blev jag till och med så rädd att jag började gråta och fick hålla en främlings (en dam brevid mig) i stolen brevid migs hand, haha.
Statistiken visar ju att det är farligare att åka bil än att flyga flygplan - men jag tycker det är bullshit. Det är ju självklart att statistiken visar färre olyckor på flygplanen eftersom att vi har hur många bilar som helst i världen, och inte ens i närheten lika många flyg!! Hajar ni? ;)
 
Men hur som helst så tror jag att detta är precis vad jag behöver?
- Bara åka bort med mamma...

I höst eller i sommar vill jag däremot åka iväg med älskling. Jag  vet att han inte har samma stora passion för utomlandsresor som jag och blir därför inte lika on fire när jag pratar om det, haha. Men jag tänker iallafall prata med honom så att han blir det!
Tänk dig själv ;) Sola, bada, fräscht hotellrum, resturanger.. solnedgångar... drinkar (för artonåringens del hehe) oh yeah!


haha älskling, gissa vad jag gillar bäst med den här bilden? ;) Kolla dina armar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0