Ready fore bed!



Goder afton! :) ♥

Nu har jag duschat och smörjt in mig och allt dedär man gör innan man sover! :)
Jag kom att tänka på att det är så satans KALLT när man skall smörja in sig på magen, varför??
Det är samma när man skall bada i havet. Man typ skriker "FÖRSTEN III !!" Sen springer man som fan, sen när man kommer till magen så tar det bara tvärstopp och blir ett litet kärringdopp (när man typ "badar" genom att stänka ner sig lite, kan ju lika gärna bada i en vattenspridare då ju!) sedan kutar man vidare ut i havet :D haha..
För killar tar det ju stopp lite längre ner - så om ni har undrat varför grabbarna alltid gungar ut lite som om dom bär ett kylskåp ner i havet sen stannar upp och snackar lite och sedan travar vidare ut i vattnet så är det för att det blir lite för mycket för dom just då :D Som vi tjejer med våra magar!
Skämt o sido...

Jag älskar att duscha :D Fast ibland så är våran dusch dum och kall. Det är det värsta. Därför duschar man helst inte på morgonen här, så det gäller att inte glömma det på kvällarna - för det finns absolut INGET som är värre än att vakna upp och komma på att man måste upp tidigare för att duscha KALLDUSCH och sedan springa ut i afrikavädret där ute!
Seriöst, vad hände med vädret? Hur tänkte gud när han placerade 50 meter snö på vårterminen??? HALLÅ det skall gå mot sommar nu ju :D

Aja, Nu ska jag inte tjata mer !
Ha en bra natt, sov sött :)

Fick ett L på min mobil av Sandra idag, haha :) Passar väl bra eller??
Fick ett L på min mobil av Sandra idag, hihi :) Passade väl bra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0