prommis med hjärtat

Godmorgon, eller vad säger man? :D ♥
Klockan är nu fyra på morgonen och jag har precis kommit hem typ :P det kanske ni tycker är konstigt? Men det är detta som krävs ifall jag någonsin skall kunna ha en "normal" filmkväll med älskling - eftersom min mamma och hennes sambo tänker som arslen när det gäller att ha ett liv!
Men man får väl hoppas på att dom fattar hur korkat det är som småning om. Dags att flytta ut typ.

Förut idag så var jag ju med Dunda som jag redan nämnt. Jag följde med han upp till häggvall och kikade på hans bandyträning :) Efter det var jag på gården och spelade WII mario kart! Fast jag måste ju säga att det var mycket enklare på game cube... Jag sög på wii... jag är proffs på game cube... men sånt är livet :D

Sen kom Labben :) Vi tog en liten prommenad runt höviksnäs, sen upp till tappen. Det var faktiskt riktigt mysigt. Det var länge sedan vi haft chansen att prata & umgås så mycket som vi gjorde då. Det var hur skönt som helst. Jag älskar att prata med Labben. Jag älskar att argumentera och diskutera, detta gör även han & är jävligt bra på det, så aa ni fattar mitt budskap :D haha...

Nej men, shit alltså. Klockan är hur mycket som helst! Jag bör sova nu inom snar framtid om jag skall komma upp i rimlig tid imorgon!

Puss och kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0