Perfekt.

Okej!
Här behövs det klargöras vissa saker - eftersom jag alltid lyckas skämta om något som någon alltid tar illa upp för. Och nu har jag antagligen gjort det igen (även om han kanske skämtar så skall man aldrig ta det osäkra framför det säkra, och jag vill att han skall fatta detta) .
Jag vill att du tar åt dig allt detta nu OKEJ?
Jag vill att du ska suga in detta i dig som om detta är regn och du är svampbob fyrkant.

Jag tror jag fick det att låta som om jag inte varit nöjd med dig innan... Låter som en typisk grej jag kan göra -.-
Men sanningen är PRECIS TVÄRT OM.

Det finns ingen i hela vääärlden jag kunde vara mer nöjd med. Och det går faktiskt inte att beskriva hur stolt jag är när jag går med dig någonstans.
ibland är jag rädd att du överskiner mig för mycket haha... Alltså jag blir så tråkig brevid dig, för du är så perfekt i mina ögon. Och det har du alltid varit, inte bara nu när du är tränings narkoman idiot.

D U  Ä R  P E R F E K T !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0