Paradise hotel? Ser inte det roliga!

Vad är detta med Paradise hotel? Vad är grejen? Svenskar som beter sig som svin och skämmer ut sig på TV. Om jag skulle sätta alla tre svenska hollywood fruar i paradise hotel så skulle dom vara 110% smartare än alla deltagarna tillsammans - svär!

Men nog om detta! :D

HEJ alla! ♥
Hur har eran dag varit? :) Har ni gjort något kul?
- Min dag har varit wonderful! Helt awesome :D
Vet inte riktigt varför den har varit så bra, men aa.. Skolan rullade på utan problem & sedan har jag varit hemma hos Lab :)
Jag har fick en ny utmaning idag av hans mamma, haha :D Stryka shortor! Wha, det var ingen lek! Det slutade med att jag fick stryka t shirts och byxor istället... Sen lärde hans mamma mig hur man gör :) Så nu skall jag träna här hemma! Man kan ju inte vara kvinna och inte kunna stryka shortor?! nej nej det funkar inte, hihi.
Dock fick jag inte mycket tid för Älskling :) Men det tar vi igen i helgen! VILODAGARNA JIHA!

För övrigt mår jag prima skinka! Jag är lättad på något vis :) Det känns som att allting rullar på så perfekt nu!
Jag har funderat lite, så jag har kommit fram till att vilket fall som helst vara på alla lektioner och få närvaro så jag får studiebidrag. Sen vad jag nu gör på lektionerna spelar inte ett skit :) Men studiebidraget vill vi väl alla ha?! Och har jag inte en chans att få det så är jag helre bara i skolan på måndag tisdag onsdag och jobbar torsdag fredag :) för det är måndag tisdag onsdag som jag har matte! Och den vill jag klara!

Nu tänkte jag hoppa i duschen, smörja in mig och borsta gaddarna :) Så hörs vi sen okej?

Tills vidare!

Gammal goding hahahaha. Fisatan vilket emo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0