Packat och klart + nattmat!

God natt allihopa :)

Sitter här med mina nudlar och ett glas cola. Maxat va? :D
Fast nudlarna tog just slut.. buhu :(

Nu är det snart dax för mig att gå upp igen haha. Därför bör jag sova snart. Ska gå upp 09.00 och duscha. Sen ska vi åka här ifrån 10.30 mot flygplatsen. Jag tycker synd om pappa...

Men jag ser fram emot att träffa älskling i stan :D Vilka planer vi har, hehe. Plus bion :) Hoppas älskling fixar busskort bara... Annars blir jag ledsen :(
Men det räcker ju bara jag får träffa honom! Long time, no see! Eller hur säger man?? :D ♥

Nu är ju nudlarna som sagt upp ätna och ajg har bara cola glaset kvar :) ner denna är avverkad skall jag sussa.
Ser fram emot morgon dagen!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0