Ooohja, fullthus!

heeey alla bloggläsare!

Jag har precis pratat klart med Linnea, och dom har de jätte trevligt. vädret var helt okej men hon lät ganska så trött, dock har hon flygt i drygt 7 timmar så ja förstår henne. senare mot kvällen skulle hela familjen ut och äta. myyys!

Själv har jag bara suttit hemma för det mesta. jag har faktiskt lagat oxpytt! ja har inte varit på humör för att hitta på nåt särskilt :( Dessutom har ja väntat på att min farbror, faster och hennes dotter skall komma och hälsa på. Pappa har väl tänkt sig nån middag eller nåt, har ingen aning, men dom brukar inte få gå innnan dom ätit så aa.. haha :P
Det är ändå lördag så man borde änna hitta på något tycker man men vad?

kanske:

någon film från nätet?
samla ett gäng ute och dra o bowla kanske?
poker kväll?
dra och äta något?
festa?
sova?


jag vet vad ja ska göra iaf.. sovgott!

så jävla snyyggg!   noot!






bless


Kommentarer
Postat av: Linnea Edlund

sötaste älskling.

2010-02-27 @ 21:45:04
URL: http://linnets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0