not allways simple.

Ligger här i min säng, klockan är tjugo i två på natten...
- Jag vet att du skulle flippa ur totalt om du visste att jag fortfarande är vaken...
Men jag kan inte hjälpa det älskling.
För jag ligger och tänker på dig.
Timme efter timme ligger jag och tänker på dig...
När jag är vaken, är jag med dig så mycket som jag kan. När jag inte är med dig så är allt jag har i tankarna dig.
När jag sover så är allt jag drömmer om du.
Jag menar det.
Jag tänker på dig mest för att jag älskar dig.
En aning för att du gör mig väldigt glad,
men också för att jag känner ett behov av att kunna klura ut vad som döljer dig bakom dina ögon.
Hur gjorde du när du fick mig att fastna så här?
Ibland känns det nästan som att du använder en magisk lina emellan oss. 
För jag älskar dig så mycket, att jag skulle aldrig - även om jag skulle velat - kunna skiljas från dig.
Ibland är du så hemlig av dig att jag blir orolig...
Ibland känns det som att du försöker hindra mig från saker som någon annan skötte fel.
tolka mig inte fel.
Om jag skall skriva orden lite grovare:
Ibland känns det som du straffar mig för ett brott någon annan begått mot dig.
Men du straffar mig aldrig på ett uppenbart sätt.
du bara är så där hemlig.
Som bara du kan vara.
Om någon skulle säga att du är omöjlig som person, så skulle jag svara att det tar dig bara längre tid att låta någon komma dig in på livet.
Du är inte som alla andra...
Du vill veta vad du ger dig in på.
Och EN SAK ska du veta...
Och det är att jag älskar dig.

Ibland undrar jag om NÅGON kan älska så mycket som jag gör just nu.
Ibland skrämmer det mig.
Varför?

- För när man älskar något, finns det en risk att man förlorar det.
OCH JAG KAN BARA INTE FÖRLORA DIG.
Du är UNDERBAR.
Du är PERFEKT.
Du är MIN.

Jag har också märkt en till sak...
Du har svårt att ta mina komplimanger seriöst..
Som om du tappat tron på kärlek längs vägen.
Jag hoppas du hittar den hos mig om du inte gjort det ännu.
För jag älskar dig från djupet av mitt hjärta
Och det blir bara djupare
och djupare...




Bilden på dina ögon igen - för att jag älskar dom.
Det är alltid dom jag saknar mest när jag är ifrån dig.
/ Din Linnea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0