Mobilt bredband is going with me!

God dag! :) ♥

Idag är jag glaad. Jag vet inte varför - kanske för att jag inte är ensam i huset när jag vaknar.
Jag vaknade dock inte nu utan jag blev väckt klockan 10.30 men jag har legat och dragit mig lite :D
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik som är bra att vakna till för att "komma igång" , det blev den jag lade upp här på bloggen senast (gå in på kategorin "musica" så kommer all musik jag lagt upp hittils upp) eftersom den ger en sådan otrolig utomlands känsla!
Och det finns ingenting jag hellre gör, än att är utomlands. Förutom min kärlek till Lab så är att resa min största passion här i livet...
Jag har några låtar som ger mig riktig utomlands känsla:
Guru josh project - infinity
R.I.O - shine on
? - rise up
David guetta ft kelly rowland - love takes over
David guetta ft akon - sexy bitch
black eyed peace - bom bom pow
black eyed peace - i got a feelin
Edward Maya - sterio love.
Plus ALLA sean paul låtar du kan tänka dig :)
Detta var dock bara nyare reselåtar...

Anyway - Jag åker ju till Teneriffa om mindre än en vecka! :D vilket skall bli riktigt spännande.
Jag har med mig mobilt bredband, så jag kommer blogga där irån också!
Vi kommer flyga här ifrån på Fredag, sova en natt i London och sedan åka vidare :) Låter inte det bra?
Mycket bilder kommer det finnas också - LOVAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0