måste sluta...

... vara så otroligt avundsjuk av mig.
Ni vet hur det känns eller hur? Det är inte lätt att inte vara avundsjuk.

Eller är avundsjuk det rätta ordet?? Jag menar det finns nog ingenting jag stör mig mer på än när någon tjej säger "hej" bara till min kille... Eller hej var väl kanske att ta i, men typ - börja snacka gamla minnen eller liknande. Det känns som att man inte riktigt vet vad dom har för förflutet (nu menar jag inte att det är så mellan mig och L men rent filosofiskt) eller hur?

Ibland känns det som att om jag ser att någon skrivit något till honom på facebook och han har svarat lika glatt tillbaka (det är ju fan inget fel med det! ) så vill man bara söka upp brudjäveln och skrika BACK OF BIAAATCH haha. Ni vet hur det känns right?
Det finns en störande grej och det är ordet "vääännneeeenn" för mig blir det mer som "hihi vi har gjort ett och annat men vi är vänner hihihihihihi" fast jag vet att det inte är så. Förstrår ni mig?

Om jag såg någon liten brud krama om L så skulle jag seriöst flippa över. Är det normalt? Naturligtvis hade jag inte aggerat utåt. Jag vet inte ens om jag hade sagt något till honom efter för det blir så töntigt.

Varför har jag så svårt att lita på att killen inte behöver ha något konstigt förflutet med varenda tjej han är vän med?

Jag tror jag vet varför.
Därför att om en av mina bästa vänner kan hugga mig på det viset, så är det ju bevisat... Det förflutna finns alltid där - och jag kan ALDRIG gå tillbaka i tiden och se efter för mig själv vad som hänt och inte! (jag menar ingenting om mig och mitt liv nu...)

Tjejer är idioter. Och en sak till..
När någon börjar misstänka mig för något skit som givetvis alrig stämmer - så blir jag orolig och tänker "Han/hon är rädd för att jag skall göra något sånt - betyder det att han/hon gjort det själv och är rädd för att jag vet och hämnas tillbaka på samma sätt?"

Min hjärna arbetar ALLTID på högvarv om massa konstiga grejer. Eller är dom egetnligen konstiga?
killar kan vara såna jävla svin. Precis som tjejer.
Därför vill jag inte läsa något gull... om det inte gäller mig även om det är vänsnack.

Så därför förstår jag varför det har varit så svårt för honom att jag endast har kill kompisar...

Så sluta säg att jag huggit er i ryggen mina vänner... Jag försöker att inte utsätta någon för något jag själv hatar.

och en vacker dag kommer jag komma undan min avundsjuka.
En vacker dag kommer jag inte bry mig om när någon tjej snackar med honom, eller skriver till honom.
För jag vet att han är MIN bitch :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0