Måste bättre mig.

God kväll mina damer och herrar ♥

Idag är en sån här dag för mig, då jag blivit otroligt känslosam och öppnat ögonen. Jag ser vem jag är - äntligen på över ett år... Vet ni hur skönt det är för mig? Jag har hittat mig själv igen...
Ni som inte tappat bort er själv vet inte hur skönt det är.
Den där harmonin, säkerheten är äntligen tillbaka...
Det dåliga självförtroendet, bitchigheten, tröttheten är som bortblåst... Jag är som ny, fast ändå den gamla Linnea. Den rätta Linnea. Så som jag är innerst inne.
- Den Linnea jag bara är med Hannah och Emmy. Den Linnea som jag äntligen kan vara med älskling. Självklart har jag visat mitt rätta jag för honom också. Men inte 24/7 - vilket har varit otroligt provoserande... Ni som tappat bort er själva någon gång vet hur svårt det är att hitta tillbaka. och det har jag äntligen gjort...

Men det finns en smärtsam sak med att vakna upp igen... Och det är sanningen.
Hur många människor kan fortfarande gilla mig?
Gillar jag verkligen dom personer jag trott att jag gillat?
Hur många personer som gillar mig har jag fått att tro att dom är hatade?

Därför måste dessa saker redas ut.
Jag har redan tagit första steget och skrivit långa mail till folk - det är som böcker - jag svär...
Men mitt andra steg är att tänka efter... Vilka är äkta? Vilka utnyttjar/utnyttjade mig? Vem hade den vanliga Linnea gillat? Vem hade jag gillat?

Detta är vad bloggen antagligen kommer innehålla jätte mycket tills vidare.. Det kommer komma massa inlägg om vänner, livet, tankar... Dvalan jag legat i!

Det är så skööönt att vara tillbaka!
Eller hur älskling?
Nu kan jag verkligen säga - här är jag! älska mig som jag är ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0