Lugn nu hihi.

Naaw, det är lite gulligt att folk bryr sig så mycket här om "mina rättigheter" haha! Herregud... Jag kan fortfarande inte släppa det :) Att man seriöst kan kalla sig min vän om man tror sig veta en sån sak??
De som känner mig, Tex. Emmy VET att om detta var någonting jag mådde dåligt av - eller om jag låg i underläge jämt emot den jag älskar - så skulle jag för det första inte älska personen, och för det andra inte vara med honom! Så enkelt är det. Så du som kommenterat det känner antagligen inte mig tillräckligt bra för att ens vara tillåten att ha en åsikt! tyst meddi ! :D

Anyway :) 
Jag har just ätit en ensam middag. Bestående av mig, tacos och ett glas cola. Mer har det inte varit haha. 
Det är lite tråkigt att äta ensam faktiskt... därför ser jag fram emot att träffa baby imorgon! :D Wiii, ska försöka bjuda honom på bio eller något om han inte har money - det är ju trots allt alla hjärtans dag imorgon - och det handlar ju om att ge och ta eller hur var det anonym

Jag skall iallafall smyga mig in på min brors biljardkalas och stjäla godis :D hihi busigt right??

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0