Jag längtar...

Varje gång jag är vid älskling just nu, det spelar ingen roll om det är vardag, helg eller till och med lov - så måste jag hem tillslut... Det är kanske ganska normalt, haha - men jag menar alltså att jag inte kan sova med honom...
Och det finns verklige ingenting jag kunde längtat mer efter, än att få krypa ner under samma täcke som honom och bara ligga och kela tills man somnar...
Låter inte det bäst?
Tänk er, ni som älskar någon - att ni inte har det som en självklarhet?
Tänkt er att ni inte har sovit tillsammans, legat och myst ordentligt tillsammans - på långt över en månad?
Tänk er att ni dessutom inte har en blekaste aning om när nästa gång blir...
Tänk er att ni skall iväg på semester om en vecka också, och därmed dröjer det ännu mer och chanserna minskar brutalt att den natten ska komma snart...
Jag måste liksom flytta ut här ifrån för att kunna leva normalt med dig bejby, och att bo här är någonting jag verkligen skulle kunna tänka mig att offra, om man får leva NORMALT då...
Jag har det väldigt bra här, men det här känns sjukt.
Jag längtar iallafall väldigt mycket...

Idag kändes det som att jag skulle käka upp dig när som helst :) Jag ville krama dig hela tiden och pussa på dig och allt möjligt!
Miss you like hell...
Och då menar jag inte att vi inte setts på länge, utan jag saknar DIG för mig SJÄLV...
över en månad sen nu...

Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0