Hos ricky med älskling!

God kväll :) ♥

Vad gör ni för någonting vid den här tiden? Ligger ni i sängen och skall sova, eller är ni fortfarande igång. Ni är säkert som alla vanliga studenter. - Sover aldrig, tvingar sig upp nästan varje dag och tar livet som det kommer? haha. Det låter som mig för ett tag sedan :) Men det är bättring med det nu kan jag lova!
Själv sitter jag hemma hos min klasskompis Rick (som för övrigt är den enda killen i våran klass, hehe) tillsammans med baby :) vi tittar på TV. 6an. Jag vet inte vad filmen heter, men den handlar om ett flyg som kraschar, en fånge rymmer och så får man följa med han på rymmen typ.
Passar ju utmärkt bra nu när jag ska flyga på fredag -.- pfft...

I skolan idag hade jag samtal med min mentor :) Så det ser ut som att jag får hjälp med att skaffa jobb istället för att gå i skolan.
Måste säga att hon är riktigt grym som lärare och mentor. Hon vet exakt vad jag pratar om.

Har inte så mycket mer att skriva just nu, mer än hur otroligt mycket jag saknar en kamera. Det känns inte så inspererande att bara skriva liksom. Hur kul ser det ut?

En sak som är jävligt typiskt ! Det är att min mobil är på häggvall skolan & Labbens telefon är trasig. De vill säga att hans display är krossad så han ser varken sms eller vem som ringer. Passar utmärkt nu när jag behöver ha ett sätt att bli nårbar på...

Anyway - pallar icke skriva mer !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0