Hos älskling!

Äntligen är jag hemma hos Älskling igen!

Det känns som det var hundra år sedan sist... fast egentligen är det bara två dagar -.- haha...

Nita - Labbens lilla syster sitter och försöker äta fast hon vill aldrig den lillen... Men vi alla vet att hon bara låtsas haha :)

Labben han duschar... Och nu kom Nita in i rummet och försöker säga mig någonting , fast jag fattar inte :( Haha... söt är hon som bara den!

Hade tydligen tjatat om mig hela dagen :D

Jag och älskling skall se på film sen :) precis vad jag velat göra hela dagen, fast utan godiset :( Buhuhu... Blev ju värsta stormen så mamma hann inte åka till Almölivs och handla innan hon skjutsade mig...

Anyway - Jag skall inte spendera tid vid datorn nu när jag är med min bajby.

Hörs senare eller imorgon! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0