¡Hola amigos!

Jag sitter nu pa ett internet cafe/spelhall med min broder gustaf och mina plastbroder Mattias & Tony :)

Darfor har jag ej min vanliga dator, sa det kanske blir lite svart att fatta vad jag skriver har... haha.

Vi har just kakat en underbar middag pa en italiensk resturang i los cristianos marina :)

For ovrigt ar jag lite besviken att Lab inte ar inloggad nu... bara hans bror som har status upptagen. sa de betyder att han inte har datorn, men jag bad hans bror saga till lab iallafall! Hoppas att han gor det.

Alskling, jag saknar dig mer an du forstar...
Ibland kanns kroppen helt utom engergi i brist pa din narhet.
Bara att halla din hand for en minut skulle ge mycket just nu...
Du ar verkligen mitt allt hjartat.
GLOM aldrig det!


Kommentarer
Postat av: Lab

så söööööt! :) hoppas du inte blev allt för orolig. ja är typ på väg till skolan nu, tröttsamt. du uppdaterar dåligt här mannen :p

2010-03-02 @ 08:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0