H.I.M, long time - no see!

Oj oj oj !
Detta var riktigt länge sedan sist! Jag förstår inte varför...
Största delen av mitt musikliv har varit kring denna musikstil.
Och hur länge var jag inte kär i Ville Valo egentligen?
Så OTROLIGT såld på honom var jag... Vilket jag kan förstå, för med tanke på vilken stil jag gillade på den tiden och hur otroligt intensivt genomborrande ögon han har.
Dessutom har jag alltid varit ett stort fan av skumma typer... och han är lite skum trots allt!
kärlek till detta bandet & denna sångare.
Vilken otrolig röst han har alltså!
Helt otroligt ♥

Och denna låten är det vackraste som finns.






Nu för tiden är det lite mer musik åt hip to da hop hållet som gällre dock, haha :)
Men självklart faller man tillbaka lite ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0