hemlig

Jag hittade precis en bild på älskling,
 där det kommer fram så tydligt vad jag har pratat om flera gånger om hans ögon...
Han skulle kunna se arg ut om man vill få bilden till det, men om man tänker efter så ser han bara ut att fundera över någonting otroligt mycket... Fast om man visste att någon pratar om någonting här, så kanske han bara lyssnar och reflekterar över det som sägs... Det är en egenskap jag älskar hos honom.
Framför allt så döljer han någonting i sina ögon. Man undrar alltid över vad som har hänt förr i tiden liksom.. Som om han bär på något.
Men det som är lite roligt är att han alltid har dessa ögon förutom när han skrattar självklart - Och ändå blir jag inte illa till mods av det. Tvärt om -
Jag älskar det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0