Gymnasie?!

Halloj! ♥

Hur mår ni idag? :)

Jag mår bra. Känner mig lite mätt bara... Lite för mätt.. Inte bra alls, det betyder att min mage kommer töjas ut och jag kommer kunna käka mer nästa gång -.-, inte riktigt vad jag strävade efter :D Men nu blev det som det blev, hihi.

Jag har haft världens drömmar period de senaste tre nätterna.
I förrgår drömde jag att Labben drog på fest med Julia Sjöholm & Sebastian Pettersson utan mig, och han gjorde det i hemlighet :O Så sa Julia att jag skulle ringa honom för att han behövde berätta massa saker :D Fyfan, jag trodde jag skulle mörda honom när jag vaknade. Sen kom jag på att det var en dröm.

I går drömde jag att Labben var doktor och förstorade mina bröst och grejer :D hahaha, åter igen trodde jag på det när jag vaknade!

Inatt drömde jag att jag satt i fängelse tillsammans med Labben och vi hade det as mysigt där :D hahaha, aa som ni märker är ALLA mina drömmar as sjuka, och dom har alla med Labben att göra :S

Dom brukar ju säga "drömmar brukar slå in" - tänk om dom två sista skulle göra det :D hahaha fyfan vad sjukt liv jag skulle haft då?

Iallafall.
Nu är det svåraste uppdraget att välja gymnasie. Vad fan i helvete skall jag välja? :D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0