Gotland om 10

Hej igen ♥

 

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att klockan skall bli halv tolv. För då skall mamma hämta mig :) Jag ska ju till Gotland idag - vilket skall bli både roligt och tråkigt. Roligt för att jag får träffa Emmy igen - my best friend - och tråkigt för att jag inte får träffa Labben -.- och ni alla vet nog  vad jag tycker om den saken haha...

 

Jag har tappat min mobil :) Vet ni hur det känns eller?! Som tur är fixade jag en ny över dessa tre dagar och har mitt andra sim kort i. Problemet är dock att jag måste fylla på det, så det skall jag och mamma göra på statoil i höviksnäs påvägen till flyget.

 

Men nu ska jag kolla facebook innan det är försent! :D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0