Goder morgon!

Tjoo mannen :D ♥

Sovit gott? Det har inte jag :)

- Det var ett helvete att somna igår  och ett helvete att vakna i morse kan jag lova er :D Men upp - det kom jag.. haha.

Jag och min bror stod och väntade på bussen som skulle gå 08.02 imorse hur länge som helst. Gustaf klagade på att han skulle komma försent till sin gympa lektion på häggvallskolan - och jag klagade på att det var KALLT.

Men sen helt plötsligt från ingenstans kommer det en Nösnäs buss?! Vad fan tänkte jag... Den går ju åt fel håll?! Men jag tänkte inte mer på det och hoppade på :) haha typiskt mig...

Det slutade med att min bror inte kom försent till sin lektion eftersom nösnäs bussen skulle bara ner till häggvallskolan och vända mot stenugnsund sen. Jag som skulle mot skärhamn hoppade av vid häggvallskolan...

Fan också tänkte jag, nu kommer jag aldrig hinna upp till busskuren igen..

Men bussen som skulle gå 08.02 var så satans sen att jag han gå upp i lugn och ro utan att missa den. Bussen gick typ inte förs än halv eller något!
Såååå jäävla typiskt västtrafik. URSH! :D

Men nu ska jag dra på engelska tror jag att det är?

anyway. Ha det bra idag :)
ciao!

längtar efter playan på tenerifa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0