God morgonen

Shuuuu! :D ♥

- Hur mår ni? De flesta ligger säkert och sover just nu...
Själv hade jag ställt klockan på 11.00 men Lab ringde just och sa bestämt att jag skulle vakna, sen klicka han och nu när man smsar så svarar han inte... Kan det möjligt vis vara så att han har somnat om kanske??? haha.

I natt drömde jag igen. Som sagt jag är ju i drömmarnas tid alltså.
Igår drömde jag att jag och Lab kollade på en lägenhet som hade 16 toaletter... det var en tvåa haha... Meningsfull dröm? Vi hade typ fiesta där också.. med mamma....

I natt drömde jag att jag lekte med Julia Sjöholm och Emran. Och hela tiden var vi på flykt från Lab haha. Han hade blivit jätte farligt och ville spöa skite nur mig :D hahahha. Sicken dröm!

Tänk om dom två drömmarna skulle slå in?! Asså fattar ni vilka nätter jag har eller :D

Men nu ska jag inte sitta här...
Nu ska jag springa lite på våran maskin, sen äta - sen ska jag beställa tid för solning.

HAHA här har vi Julia i sina bästa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0