god morgon.

God morgon! ♥
Nej, vi har inte sovmorgon idag. Ändå sitter jag här nu?
Det beror endast på en sak! - Väckar klockan ringde inte.

Men jag skall säga er att jag inte kunde brytt mig något mindre just nu.
- För det finns en sak jag inte har skrivit ner här.
Utan att låta som ett IG problem barn så skall jag helt enkelt börja om ettan i höst :)

Detta är alltså för att jag känner mig inte nöjd med mina kurser hittils. Jag vill prestera i skolan, och det har jag inte gjort detta år. Jag resonerar så att skolan tänker jag göra bra, och det gör ingenting om jag går ut senare än dom andra. Faktum är att det är min framtid det handlar om, därför tänker jag göra detta bra.

Frågan är bara vilken linje jag skall gå? Dags att söka snart ju...
Jag är ordentligt sugen på en skola i stan. Och Emmy skall ju kanske flytta dit och då blir jag ännu mer sugen.
Sen går ju Lab ut skolan också så man vet ju aldrig vad för kul som kan hända :) Jag är iallafall jättesugen på framtiden nu!

För övrigt så tänkte jag snart börja göra mig i ordning - se vad jag kan göra av denna dagen och sedan göra det :D haha.

ha det bra!
Ciao


Det är nu allmänt känt att Julia är född till man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0