God kvällen

Hej hej hemskt mycket hej!♥

Som ni märker blir det inte mycket till uppdatering under mina helger! Det är för att på helgerna tar jag mig tid för mig själv och min älskling... Jag bara är, och inget annat. Hur ofta sätter man sig vid datorn då? :D
Fast jag måste erkänna att jag saknar den lite då och då... Funderar på att börja ta med mig den vart jag ska gå. Måste bara skaffa mig ett mobilt bredband också.
Men sånt går att lösa right?

Idag har jag och mamma varit och köpt candy, sen åkte jag till Labben så såg vi på lite film och annat myspys :) Han tyckte jag hade äcklig godis smak, men det tycker inte jag där med basta!

För övrigt har jag inte gjort någonting alls!

Eller jo,
Jag gick upp tidigt och trampade cykel för nu jävlar skall sommarkroppen börja skapas!
Det är extra viktigt nu när jag har Labben :D haha, det ska inte finnas en jävel på stranden som han ska behöva titta på förutom mig (a) - Nej jag skoja :)

Tuuudleees ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0