God kvällen!

Imorgon är det fan i mig skola igen!
Hur känns det??? - Jag känner att det faktiskt funkar då jag egentligen inte behöver arbeta något alls - bara jag får min närvaro haha... Så det blir till att ta med mig min bärbara dator och mobilt bredband så har jag något att göra på lektionerna, haha!
Det ända som tar emot nåååågot är det faktum att man måste kliva ur den minst sagt sköna sängen klockan sju...

För övrigt satt jag här och funderade lite över min födelsedag som dock inte är förs än i maj. Men jag vill så gärna ha en kamera i födelsedags present... Fast egentligen vill jag ha den nu nu nu. Så har man någonting att sysselsätta sig med i Teneriffa...
Just nu blir det mobil kameran, och den är inte grym...

Men men, det ser iallafall ut som att jag kommer komma igång en del med bloggen nu då jag inte kommer ha mycket annat än datorn att hålla på med på lektionerna, hehe!

See yah! ♥

Labben, du klagade på "jag fattar inte varför du inte visar ansiktet blöblöblö"
Här ser du hur mycket man såg av det i det där ljuset ;) Säger ju det!
Jag behöver en vättig KAMERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0