GÄSTBLOGG BY LAAABOOUW!

(OBSERVERA: HAR ALDRIG GJORT NÅTT SÅNT HÄR.)

Kära dagbok...? Som du kanske redan vet börjar jag alltid med en pro active på morgonen för att få en ordentlig start på dagen! eller typ inte. idag har jag tagit förväl med mannen, hon åkte ju idag vilket ja tycker är tråkigt! men men.. man ska väl ha kul medans man är ung eller hur säger man? jag har oxå varit i skolan av någon konstig anledning.. min skola är förfan stäääääng idag! och det är andra dagen i rad som ja tar mig dit men inte en ända käft är där -.- tråkigt nog. ja har ingen aning om vad ja ska skriva mer men ja måste erkänna att de var kul att blogga, det är ju som sagt första gången men dock inte sista mouhahaha :D hihi men ja hoppas  väl att linnea o comp. får en trevlig resa! och ja hoppas ni oxå får en forsatt trevlig kväll! (vem pratar ja till?)

kjaaaam på hela alla er! och jääätte mycke grattis till Lena som fyller 50 år! :)


Kommentarer
Postat av: Fackin' Bitch

Så du anser att du är perfekt?

2010-02-26 @ 21:57:43
URL: http://fackinbitch.blogg.se/
Postat av: fucking lab

vadå tycker du inte de?

2010-02-27 @ 03:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0