Första natten jag...



... Sover ensam -.- Det känns ALLTID lika tungt. Håller ni inte med??
Jag ligger här i sängen och har smörjt in mig i min cocos kräm och ansiktskräm... Duschen var riktigt sköön skall jag säga er, fast jag stör mig fortfarande på att vattnet är liite för kallt.
Under tiden jag duschade, kom jag på vad jag måste fixa innan resan! :

  • Köpa mörk hårfärg och färga håret (måste göras imorgon)
  • Fixa ny hudkräm från demons and angels.
  • köpa såna wax dukar for my legs !


Nu skall vi dock se hur det går för mig att somna utan älskling... Hur tror ni att det kommer gå? :O Kommer jag kunna sova den här gången? Jag har aldrig kunnat sova ensam efter att väl ha sovit med älskling två nätter i rad. Jag älskar dig mest mest mest!
I guess i have to call him if i cant sleep... i hope its OK with you my angel ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0