flygresan & bubbeltuggummin!

Jag flög ju till Gotland i tisdags med min kära bror Gustaf :)
Vi flummade lite med datorn och kameran när vi hade som mest timmar över.
Tex. så tuggade vi tuggummin med jätte bubbelfunktion så tävlade vi om vem som gjorde störst bubblor haha! Vi filmade detta, dock så hade mitt ena öga svullnat upp som bara den plus att man hör vårat smaskande sådär irriterande så jag vet inte om jag lägger upp tävlings klippen :D Men vi får se haha.
Här är lite bilder från resan:



Haha hade så tråkigt på bussresan till Lanvetter att jag tog några "flummbilder". Ni vet när man får damp och börjar grimarsera. Det var kallt på bussen också! Brorsan fick köldskador haha på riktigt! Jag skojar inte...

Här har man lite tid över inne på damisen haha.. Detta var iallafall vad jag hade på mig- vilket kanske var syftet med bilden (?) roligt... Måste sola som fan ser jag.. tror Labben kommer lägga någon trevlig kommentar på detta  inlägget och instämma om saken, haha.

Här sitter jag och gapar med någon konstig frilla med datorn i knät och försökte hacka mig in på Malmö aviations gästnät - men jag är inte den hackern jag trodde att jag var...

Här har vi brorsan som först inte ville vara med på bild haha :)

Bubblornas time! haha där ser man för övrigt mina ögon. wtf?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0