Finns defenitivt inte något jag hatar mer än..

Porr... Vad fan är det för påhitt. Punda ner tjejer och få dom att sära benen i TV/film? Där dom ligger och verkligen låtsas att det är skönt vad dom nu håller på med- fast man hör hur jävla oskönt det är egentligen.
Okej, jag bryr mig inte om porr på ett sätt, bara jag slipper se det.

Men i mina ögon så är det ändå betryckande.
Är det sån jag måste vara för att göra någon nöjd som kvinna? Ärligt talat...
Ska jag behöva bli "bättre".. eller värre är väl ett bättre uttryck, än dom tjejerna för att min pojkvän skall sluta titta på det och faktiskt nöja sig med mig? (nu pratar jag inte om mig specifikt utan aaa ni fattar)...
Är det meningen att jag skall behöva operera mina bröst till size 1000 för att någonsin kunna känna mig bekväm med att aa... med min kille utan att han ska behöva titta på de där skräpet? (återigen påminner jag om att jag inte pratar om mig specifikt).
Vad mer krävs?

När jag tänker mig att min pojkvän möjligtvis kollar på sånt där skräp... rättare sagt - sönderknarkade brudar som försöker tjäna lite pengar genom att låta någon äcklig jävel ligga med dom, eller dom tjejer som helt enkelt inte fattar bättre än att man faktiskt inte behöver knulla i TV för att killar skall tända på dom (ändå förstår jag dom eftersom det är vad samhället verkar kräva av tjejer i dag)
När jag tänker på det så blir jag ledsen faktiskt. På riktigt!
- Det känns som , varför måste han kolla på någon annan än mig? Duger inte jag? Måste jag vara som hon?
Varför är det sexigare att se på henne än mig? Är det för hennes image som "porrstjärna" eller är det för att hon nu är så jävla sexig som dom säger? (Jag kan inte se det.. ser bara trash i allt och blir RIKTIGT avtänd).

Jag fick en förklaring av anonym en gång.
" men du skulle lära dig gilla det" sa han. "sexet blir mycket bättre om man ligger med varandra under en porrfilm. Man kollar ju inte på tjejen och blir tänd av det, liksom man tänker sig inte att man knullar henne.. det är bara det att man ser allt, dessutom är de ju killar med också"
- JAHAAA, nu blir man ju mycket lugnare? NOT. Varför blir sexet bättre av att titta på något annat när man ligger med sin tjej? ( ÅTER IGEN SNACKAR JAG INTE OM MIG OCH MITT FÖRHÅLLANDE SÅ ALLA FATTAR).

Skall jag seriöst behöva tjäna ihop 40 000 och operera mig tills jag är porrigare än dom där satans äcklena på film? För att slippa må dåligt över att veta att en kille seriöst tycker att sex är bättre när man kollar på någon stackars sönderfuckad brud under tiden man ligger med den man borde älska?
Har någon tänkt på hur det känns för oss tjejer?

JAG mår riktigt dåligt av det. Det är inte något jag hittar på.
Jag mår DÅLIGT av att se dessa stackars idioter som tittar på skiten, som utsätter sina tjejer för det, och dom pundarna i filmerna.

I mina ögon om jag skulle komma på min kille med detta, så skulle mitt hjärta känna ett sting av otrohet jämtemot mig. Fast i praktiken är det inte det, och det är antagligen väldigt överdrivet att säga så. Men känslan är lika dan.

Vad tycker ni?
Är det samma sak som att man inte duger?
Är det lite som otrohet?


JAG har iallafall talat ut en bråkdel av vad jag tycker om porr.
Det finns så mycket mycket mycket mer.
Det är sorgligt hur samhället formar tjejer idag,
hur dom formar MIG.

Jag har aldrig påverkats av sånt här, och helt plötsligt står jag själv här och överväger hur jag ska kunna bli mer som alla andra... Vad hände?!

Min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0