En sån dag.

Idag är en sådan dag så jag stör mig på precis allt och alla.
För det FÖRSTA så stör jag mig riktigt hårt på att jag inte kunde somna inatt. Och när jag väl kunde somna så drömde jag om att jag hade tvångstankar om att jag var tvungen att blogga om allt som jag tänkte på. Vet ni hur jobbigt det var? Jag fick abstinens efter bloggen i sömnen -.- Hur vanligt är det på en skala?
Sen på bussen så störde jag mig på den där jävla bruder längst fram i bussen som drog åt sin satans hästsvans typ tio gånger i minuten. Vad försökte hon? Göra en ansiktslyftning utan kirurgiskt ingrepp?
Dessutom satt det någon brud bakom mig som hade den gnälligaste rösten ever, och hemskt nog så störde jag mig till och med på dom människorna framför mig som är efterblivna på riktigt.. visst är jag hemsk på morgonen? Allt handlar om en bra start på dagen för mig. och en bra start på dagen är avgörande för när, hur var man somnar. Och absolut VAD jag drömmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0