Det är dags för er att få veta sanningen... hihi

Vilken svordom använder du mest? Jag svär inte..
Äger du en iPod? Naj förfan - miljöförstörande..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Där påminnde du mig om att jag måste fixa de nu när jag inte har mobil... 07.00.
Hur många resväskor äger du? Här ägs ingenting, jag tar vad jag hittar om jag ska någonstans.
Använder du flip-flops? Nej det gör jag inte, har ägt ett par som faktiskt (tro det eller ej emmy) var snygga.
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag har slutat med mat.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag skulle vilja göra både och på samma gång... cheeeezzz.
Vilken var den senaste filmen du såg? Sagan om ringen
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? - Försöker du genera mig? Jag har inga vänner.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet och en resa för två till karibien med älskling.
Har någon någonsin kallat dig lat? EY, ser jag lat ut eller? Kanske slarvar lite med rums städningen då och då...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Jo jag går på allt möjligt faktiskt.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? cd? vem är de?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? jag AVSKYR musik. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jo, labben börjar gråta när bambis mamma dör i bambi 1.
När var senast någon stötte på dig? - vad är de?
Vad åt du till middag senast? KÖTT FIFAN! Fast de var de sista jag åt för alltid.
Använder du huvtröjor? Jag var en riktig nigger för ett tag sedan... sen träffade jag Labben och blev straight.
Kan du vissla? både in och ut, SLÅ DET DU! (det var jag som lärde Labben att vissla.. skada för allmänheten då han aldrig slutar vissla)
Vem var den senaste som ringde dig? Tror du jag minns det? har inte haft telefon på evigheter. men det var antingen LAbben, mamma eller pappa då det är mina ända kompisar...
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Alla som tar kort. Har en hel bunt på väggen. Man blir så jävla saaxyy i vinden liksom...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Om mig? vadå? tror ni det? ....... nu blev jag ledsen -.- JA det vet jag ;D
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08? eller nej.. detär sthlm..
Tittade du på tecknat när du var liten? jag såg bara på porr när jag var liten. Tecknad porr. 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Typ, lite mindre än vårat hus..
Hur många syskon har du? 1 fo sure... jag vet inte hur det är med dom andra.
Är du blyg inför det motsatta könet? Varför tror ni jag tyckte det var så otroligt praktiskt att den förra lägenheten jag brukade bo i hade dusch fönstret rakt inom synhåll för Labbens lägenhet innan vi kände varandra?
Vilken film kan du alla replikerna till? Sexdrive. DO YOU WANNA PARTY?!
Äger du några band t-shirts? Njaa, har en t-shirt där det står "im bad, whos bad.." vilket borde räknas som michael jacksson?
När flög du senast? 1 vecka sedan. Börjar bli tröttsamt.... flyger next week again to london, and then the day after to spain.  
Hur många stolar står kring ditt köksbord? JAG vet väl inte. Som mest sex stycken...
Läser du för skojs skull? "ne jag läser för att någon håller en pistol riktad mot min tinning" - SJÄLVKLART läser jag för skojs skull..  
Pratar du några andra språk? Arabiska och finska + liite svenska.
Diskar du din egen disk? Diskmaskin? HALLÅÅ...
Har du gråtit offentligt? Det låter som mig, ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop... låter som en strip dans typ..
Försöker du alltid lära dig nya saker? nej jag försöker aldrig lära mig nya saker
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inget av det. Har den ända piercingen jag kunde tänka mig redan i naveln. Och aldrig att jag gör en tatuering på min kropp!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jag har ALDRIG förstått vad en dejt är...
Kan du kasta macka? Har försökt lära mig i hundra år. Lyckats en gång, sen kom någon och drog en grym macka så jag slutade med de jag höll på med då jag ansåg att det var bäst så... Man vill ju inte bli utklassad, hehe.
Har du någonsin varit på Jamaica? Daah, min pappa Anders Larsson är från Jamaica..
Vad har du med dig in på bion? Labben och popcorn..
Vem var din favoritlärare och varför? Alla lärare blir automatiskt mina favoriter när dom inte dyker upp.. annars får jag väl säga, JAN. 
Har du dejtat någon av en annan religion? Jag gör de nu tror jag.. öhm, vad var dejta nu igen?
Vad har du för väder? Fucking klass 2 snöstorm för det mesta.
Har du en blogg? Nej, man vill ju inte bli som gris bella.. -.- daah
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? de var så länge sedan jag utbildade mig.. men jag vill minnas det var idrott? Eftersom det inte ingår i schemat alls. Lunch någon?
Gillar du att flyga? Love it when it shakes.. det ger mig bra vibrationer. NEJ jag hatar att flyga, även fast jag flyger runt sverige en gång i månaden känns de som.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Han ska helst vara våldsam och slå mig. 
När sov du senast på golvet? eeeeeh, jag kan inte minnas att jag någonsin sovit på ett golv min kära..
Vilken är din favoritdrink? Mojito
Gillar du din boende-situation? nej jag vill bo i ghettot..
Vilken är din mammas hemstad? Vallentuna förorten BREEE.... stockholm helt enkelt.
Din pappas hemstad? öööh är Hjo en stad?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7
Är dina dagar fullbokade och stressiga?  Skojar du med mig?? Prova att vara Labbens fru för en dag så ska vi se om du är fullbokad och stressig eller inte :D hihi
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja för jag äger alltid mina lärare om jag öppnar käften. dom tål itne att jag är smart :)
Vilken är din favoritfrukt? MONGO... öhm oj förlåt, mango.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Jag ska sluta äta för fan!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 sommrar höhöhö eller säger man vårar? lika bög båda två.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ... bara om jag letar fel hos personen som skrev det.
Tror du på liv på andra planeter? Jo, särskilt efter jag såg district 9... not
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hon är och dejtar en kurd.
Tror du att Gud är man eller kvinna? han är en det och det är en svart han.
Vad var det senaste du åt? KÖTT SÄGER JAG JU FIFAN
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? MOTSATTA! HALLÅ , varför tror du jag inte har några vänner? jo för att dom ligger i flitit med att ligga ibland... för de mesta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? dom var faktiskt så pass fantasi lösa att jag har namnsdag på min födelsedag... säger de er ngt?
Gillar du senap? Senap smakar som dålig andedräkt ungefär.. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag brukar sjunga låten "show must go oooon" med inlevelse.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Vardagsmat..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Nu vetifan, men förr i tiden var jag helt annorlunda mot vad jag är idag, haha.. Som jag sagt förr i denna bloggen så var Jag, emmy och julia helt ärligt talat mean girls.. Julia var den blåsta. -.-
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Vem har installerat de på mitt skrivbord??
Tycker du om att krama folk? Ja men bara om dom har en skylt på magen där de står krama mig.
Skulle du säga att du är trendig? vad är de?
Äger du en digitalkamera? en trasig..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Förr i tiden när jag hade naturligt mörkt hår och var mer brun än nu så fick jag höra "rihanna" av allt möjligt folk.. nu mer? vet i fan
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? vem ska ringa mig? tomten? han ringer aldrig längre...
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Den andra boken i twilight serien. Och harry potter när dumbledore dör :(
Tycker du att du är attraktiv? vad e de?
Vad är du allergisk mot? din mamma 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag säger ju att jag åt kött precis!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? muhammed ali edlund kanske..
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? är du sär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0