dålig photo uppdatering today!

Idag har det inte varit mycket till intressant uppdatering må jag säga.. Jag har inte haft någon speciell åsikt om någonting, jag har inte varit någon annanstans än i den här soffan jag just nu sitter i, och jag är långt ifrån tillräckligt fräsch för att kunna ta bilder på mig själv, och jag tänker inte fixa mig såvida jag inte får möjlighet till att åka och kolla på när älskling tränar fotboll. Jag älskar att se när han gör det - för han ser verkligen urlycklig ut.

en rolig sak jag kan säga er är att jag skall utöva en mycket smärtsam sak idag.
V A X A  B E N E N . . .

Tills vidare skall ni få lite goa random pic's så ni får lite att titta på idag iallafall :)
here they come! :


I somras när jag och Emmy precis hade fått "våran" rosa kamera.. Det blev ju typ som våran eftersom vi hade delad betalning om den :D RIP den kameran... En rolig grej med bilden är att det lila ni ser på min hand? DET är fejkstämpeln vi använde för att komma in på Laubasar utan att betala... haha. När man såg det i mörkret såg det verkligt ut. Men när man ser denna bild undrar man ju hur fan dom gick på det? Hur full var vakten egentligen? ärsch... vi besparade oss på 150 kronor iaf :D

Frankrike trippen i åttan vi gjorde hela "franska klassen" - alltså vi som läste franska. På denna bilden är det Elias, Julia, Ida och jag längst åt höger med jeansen och svart tröja :) Här besökte vi en medeltida stad. Riktigt awesome var den då den inte ändrats någonting sedan dess. Tror det var en av Napoleons städer...
Ett minna för livet. Inte ofta man är utomlands långt ut på frankrikes landsbyggd i två veckor med två av sina bästa kompisar.

O C H  N U  L I T E  B I L D E R  F R Å N
S O M M A R E N  2 0 0 9 ! :

Här är det partaj efter en riktig beach dag med några stockholmare som hyrt ett ställe i Kattvik. Riktigt galen och rolig natt :) Jag Jacqline och Emmy hade nog en av våra roligaste sommardagar den stranddagen/natten.
Det var ju då jag komiskt nog stötte på en föredetta nära kompis från stockholm som var på semester i Ljugarn. Hon skulle egentligen också vara med här, men dom hade ingen skjuts...

Jag beundrar denna bilden ganska mycket... För hur i helvete lyckas jag öppna käften sådär mycket??
hmm... Iallafall. Detta är fidepubben med älsklingarna. Jag, Julia, Emmy och Alva var det som festade tillsammans huvudsakligen, men på denna bild är det jag som fått flipp, julia och RANDOM. hon hittade honom där, och jag vet fortfarande inte vem han är.. Såg aldrig av honom på hela kvällen, visste inte ens att han var med på den här bilden!

N U  L I T E  T U R K I E T  B I L D E R
F R Å N  2 0 0 8 ! :


Lite uppvärmning inför SISTA kvällen i Alanya... Det var även Turkiets nationaldag - trodde vi - men senast jag var där fick jag reda på att det är egentligen för att fira någon av deras förre detta ledare som hjälpt turkiet i något obetydligt krig...

Emmy och Erol som jobbade på hotellet, haha!
Han var den som tog hand om alla nya gäster. En dag var det en ny svensk familj på hotellet som han guidade runt. Han berättade vilka pooler som fanns osv. Så när jag och Emmy passande nog kom ut i morgon solen, lagom pigga och vackra (snarare slitna och döda) Säger han:
Här är våra svenska flickor, festar varje dag...
Det var de som var bäst med honom, haha. Han kunde svenska...

En av östersundarna vi umgicks med hela veckan :) Riktigt sköna prickar faktiskt!
Emmy fick ju en loverboy i det gänget - Jacqline med.. jag? Nej tack :D

Men nu är kyckligen klar!
Uppdaterar mer sen...
Enjoy bitches..

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha asså den där första bilden. Är ja en jävla ape ella? Jo visst skriv på msn bby<3

2010-02-18 @ 19:50:23
URL: http://wemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0