Cirklar och grejor!

Hallå! =) ♥

Hur mår alla idag?

Matte lektonen gick as bra :) hade sån där cirkel grej uträknings bla...

- Jag mår prima skinka. Den här veckan har varit så jävla bäst! Jag är ständigt på hur bra humör som helst, och jag kan inte vänta tills jag får träffa älskling :)

 

När jag kommer hem tänkte jag se om jag har några pengar :) Skulle vara mysigt att fika på esspreso house faktiskt... Gillar deras Latte! DOCK gör dom fel på cappuccino eller hur det stavas.

Jag minns när jag och mamma käkade där. Så jag beställde latte och mamma capuccino. Hennes capuccino smakade OCH såg helt seriöst ut exakt som min latte! Tror ni hon klagade? eeh jo tack.

Så bättring! ;D haha...

 

Nej men, för övrigt så har första varan kommit till Time. Så jag hoppas jag lyckas få studiebidraget av pappa...

Vi har en lektion kvar idag :) Så det är soft annars.

 

För tillfället har jag ingenting mer att säga dig din jävla jävel! =D

tudeeels !

 


den ser skön ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0