Can't sleep

Jag försöker verkligen sova, men jag kan inte.
Jag ligger nämligen och funderar... Grubblar över någonting som egentligen inte rör mig, men som ändå stör mig.

Jag grubblar över vilka idioter vissa människor är.
Till exempel dom som har någon som älskar dom. Någon som man älskar tillbaka, så går idioten och vänstrar.

Om jag någon gång skulle vara med om att den jag älskar hade gjort det med någon annan skulle jag gå sönder...
Jag skulle verkligen inte klara av det.
Därför är det skönt att veta att det är någonting jag aldrig behöver vara orolig över när det gäller MIN älskling...

Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på alla stackare som behöver vara med om det!
Hur klarar dom sig?
Och isåfall - vad gör dom får att inte gå under?
Finns det egentligen något som sårar mer?
- har du varit med om detta?

Jag är en av dom lyckliga som aldrig varit med om just det...
Inte vad jag vet iallafall...

Jag är bara så GLAD att jag har dig min älskling, som alltid är rak och ärlig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0