Can't fucking sleep

Yo bitches!
Jag har något att förmedla er... J A G   K A N   I N T E   S O V A ! !
G A A A A A A A H . . . .

Det är riktigt irriterande. Jag ligger här, helt inställd på att sova, helt inställd på att gå upp i rimlig tid imorgon, helt inställd på att jag inte ska tänka på jobbiga saker. Men jag är EXPERT på att få bilder i huvudet... Dom bilderna jag får i huvudet är inte trevliga... Ursch, jag skulle kunna börja gråta av det om jag tänker för mycket.
Jag tänker även på bröst (hör och häpnad)! - Låter det gay? Nej jag tänker faktiskt på mina egna... Låter det konstigt? - nej jag tänker på dom för att jag är grymt nyfiken på det här med förstoring, haha. Verkar som jag blivit smittad av samhällets syn på oss tjejer... Men min syn då? Räknas den? Det är rätt snyggt med stora bröst. Jag är lätt avundsjuk på dom tjejer som har det till en lagom storlek iallafall!
Anyway... ska fortsätta vrida mig i sängen i brist på trötthet...
N Å G O N   G Å N G   M Å S T E   J A G    V Ä L   S O M N A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0