but if you buy this, i promise - you gonna like the way it makes you feel.

God kväll! ♥

- Jag sitter här och nynnar på en låt :) Kan inte komma på vad den heter... "Is it the red wire ore the blue wire? just pick one and cut, it just dosen't matter anymore. Ore did it ever? Cause i can never control when the bomb will explode... oh god i love you - i meen forever, i left my body behind and brake the news, looks like it's over, please remember all of the things i never got a chanse to say..." Osv osv! MEN sen blev den väldigt deprimerande och passade inte alls in i dagens läge :D så jag lade av.

Hur har eran dag sett ut?
Min har varit helt okej - dock har jag varit lite trött hela dagen.

Dessutom känner jag att jag får fan ta och börja betala hyran hemma hos Lab snart så mycket som jag är där haha :) Men det hör ju inte hit.

Imorgon är det fredag! treevligt :D
Vet ni vad jag ska göra?? Jag tänker ta varenda liten chans jag får att gosa med älskling :) JAG SAKNAR DET. Det var år och dagar sedan vi låg och myste framför en film, tog en fika eller vad vi nu brukar göra... jag saaaaknar deeet lite♥ MYCKET. Och imorgon är det ju som sagt helg såå jag antar att man ska passa på nu :)
Måste bara hitta ett ställe att vara på... I lugn och ro... Och gud vet när det sker :)

Men men, nu skall jag kolla lite på blocket samt alla bloggar jag följer :)

Tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0