Blåsigt och snöigt....mulet också!

Hej hej... ♥

Hur har ni det? :) Jag har det bra.. Dock en lite deprimerande dag må jag säga!

Fint uppvak av fint samtal... not! Svarar med min morgonröst och hör en helt oväntad röst där i andra änden haha. Oh shit...

Men nu sitter jag här lite omtumlad efter detta och undrar vad jag skall fördriva tiden med idag så att min blogg blir lite intressant att läsa?
- hmm.. läsa? Det kanske är det jag skall göra? köpte ju new moon boken istället för att se filmen. Jag tycker filmerna är hur kassa som helst och böckerna är goodie!

Jag skall dock inte läsa än... Finns mycket annat att göra.. Till exempel äta frullerulle, duscha, chilla, sitta här, läsa... aa ni fattar haha :) Dessutom ska älskling ringa!

Tills vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0