Bara för att....

Detta kan nog vara första gången jag skriver någonting om någon annan bloggerska här i min blogg :)
Men jag bara satt och tänkte på det ganska mycket nu efter att ha läst Emmys blogg www.wemmys.blogg.se där hon anser att bloggerskan Kissie är ful i brunett (Jag vet att du var lite ilsken av dig Emma :D Så jag menar inte att du har fel alla har ju sin åsikt)
Men jag måste säga att jag beundrar henne lite. Kissie alltså. Hon är så jävla rakt på sak angående operationen och allt sånt där. När folk frågar i interjuver om hon är stolt över att ha opererat brösten och grejer så svarar hon bara att det inte är någon big deal och att det är klart som fan att hon är nöjd eftersom hon betalade 40 000 för att få dom gjorda, haha! Rätt skönt sagt faktiskt...
Sen det att hon visade sin riktiga sida i bloggen idag var ett stort plus. Bruden vet hur man gör sig känd.
Dessutom tycker jag att hon är grymt snygg i brunt hår. Lätt snyggare än blondt och jag blir besviken om hon färgar tillbaka det! Jag menar inte att brunetter är snyggare än blondiner... För så är det inte. Emmy är nämligen den snyggaste tjejen jag vet och hon är ju blond ;D

Dock så roar det mig lite angående Kissie.
För hon skrev i ett inte allt för gammalt inlägg om hur mycket bättre det är att vara blond än brunett, för alla brunetter är tydligen kaxiga "blattebrudar" som är ouppfostrade och fattiga... hmm... tre veckor senare är hon brunett själv :D Go "kaxigblattebrudenkissie" YO!
Lite pinsamt dock...

Kommentarer
Postat av: Emmy

du är snyggaste brunett negern som existerar o kissjäven kan suga min röv

2010-02-17 @ 00:52:48
URL: http://wemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0