älska lördagsmorgonar.

Hejsan! ♥

Det är inte som ni tror :) Jag vaknade inte nu, jag har varit vaken ganska mycket de senaste tiden på morgonen.
Det är bara det att jag ÄLSKAR lördags morgonar så otroligt mycket. För när man vaknar, ligger man bara och tar det lugnt... Ni vet, no stress, no plans, nothing!
Så jag har haft en väldigt sköön morgon :D

Älskling däremot är typ ute och springer... eller jag fattade inte riktigt. Konditionsträning? vad är det? Det är väl när man springer? :D haha. Bra att jag har koll!

Jag är glad idag, för jag skall duscha och äta nudlar :D Kan man få en bättre start?
Sen ska jag sy i lite grejer i min hårförlägning och så :)
Dessutom skall jag gå upp och kolla om jag fått brev!
Jag behöver min beställning snart (A)

Men tills vidare! :D
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0