Absolut bäst för all hud.

Jag fick absolut världens bästa hudvårds produkter av pappas sambo Gabriella!
Ansiktstvätt, ansiktskräm, och läppbalsam :)
Ansiktskrämen gör dessutom så dina pigment blir bättre och du ser friskare ut. Alltså när du vaknar på morgonen så brukar man ju se helt kritvit ut.
Använder man denna morgon/kväll så ser man inte lika kritvit ut.. utan bara vit ;) haha!
(tur att jag skall sola idag)
Dessutom stänger den alla porer i huden så att inget smink eller något kommer in och skitar ner!
- Här är rengörningsmedlet.


Nu har jag iallafall tvättat ansiktet, så nu skall jag bara klä på mig bekvämare kläder och sticka iväg mot höviksnäs...
Datorn is going with me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0