50% ready!

Nu har jag iallafall duschat och badat :) Ska fortfarande ta hand om mina händer och fossingar...
Blev inte mycket till läst i badet heller - men lite grann iaf :)
Jag låg faktiskt och tänkte på att Emmy har sökt nösnäs - alltså samma som jag skall börja i höst! riktigt kul kan det bli :)
Även fast jag har som motto att ALDRIG vara vän med en brud för brudar kan fan hugga en i ryggen så otroligt mycket hårdare än nåågon kille kan. Men inte Emmy inte, hon är nog den ända tjej kompis jag har som ALLTID hållt sig till sitt EGET.
Så som sagt ! Detta kommer bli KANON :D


Innan.. här ser ni hur de blir när man sover med smink. NOT GOOD AT ALL!
Svullna ögon och heela alltet...


Fääärdig med dusch bad och bok :D

Kommentarer
Postat av: e

loveee

2010-02-12 @ 15:20:07
URL: http://wemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0