Time for some reality

Nu vare dags för veckan igen... -.-
Skönt med helg var det, men nu äre over.

Ska strax sova så jag orkar upp imorgon :)

Helgen har varit soft.
Fredagen bestod av scarface och en god natts sömn (förutom dom gångerna, cirka kl 3 4 & 5 på morgonen som labben ringde full o glad :D haha).
Lördagen bestod av lite softande med nazi & kompani, barnvakt tillsammans med Dunda. Det roliga var när jag skulle sova där sen på natten! Det var helt mörkt i rummet och jag skulle gå och lägga mig. Så jag följer labbens röst, lägger mig i sängen, så hör jag Dundas röst "LINNEAAAAA". Då hade jag gått och lagt mig brevid dunda -.- haha, inte lätt alltså.
Idag söndag har det varit awesome väder. Så först o främst har jag legat och solat på lekplatsen medans nita grävde ner sig i sandlådan. Sen har jag bara varit allmänt chill hela dagen :)
en perfekt helg i mina ögon!

Nu ska jag iallafall sova!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans igen eller

2010-08-30 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0