kl. 02.56

Vispar grädde för hand.
Mobil ringer.
jag: - (knarkröst) heeej linnea host host.
Okänd: - PANG, AAAJ, BOOM, hallåå?
Jag: - hallå?
okänd : - haaaalllåååå? bang aj.
Jag: - ja jag är här, vem fan äre?
Okänd: - *hick* höru inte de??
Jag: - hehe ööhm... jo? hehe...
okänd: - Det är kitte :D *hick*
jag: - haha klart det är, hehe.. (känner inte igen rösten pga den är väldigt full av alkohol).
Kitte: - vaagööööruuuu???? *hick*
Jag: - Vispar grädde för hand! (normal?)
Kitte: - vavava...f...jaha...v...v..varföaäärröör?
Jag: - du är så jävla full! :)
Kitte: - ja...ja, utslängd.. jag är utslängd från antal ställen ikväl (skit stolt).
Jag: - jaha, hur gick det till då??
Kitte: - måste decka nu.
Jag: - gör det du!
Kitte: - godnatt, pusspusspusssss pyss
jag : - haha, pusspusspuss SOV GOTT.


Någon har haft en hård natt?

Och angående att jag vispar grädde mitt i natten förblir hemlis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0