Kill me?

Omg... vad trött jag är.
Igår var jag och jac hemma hos Adam och Jonas, några "bekanta" eller vad fan man skall säga. Jag känner egentligen hans kompis bättre, som han bor med - men han är i halmstad eller serbien eller var han nu befinner sig i världen!
Iaf, satt uppe till klockan 5 på morgonen, och när jag vaknar så är jac borta. så med knappt 5 timmars sömn (lite för mig) blir jag helt uppstressaad och undrar vart fan hon kan ha tagit vägen! Jag menar hur i helvete kom hon hem från hemse till stånga?!
Jag slängde mig på moppen, för att möta henne sovandes i hennes rum.
Jag är iallafall hemma nu & funderar på att ta en fucking sleeep.. Det är ändå skit väder ute...
Ikväll ska jag käka middag på bolaget i stan :) Min syster fyller år!
hip hurra!




PS. Jag lyckades få alla att hata mig igår.. Jag brukar vara så omtyckt :O jag fick höra att jag är kaxig? Är jag kaxig? VA? .DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0