Jag föddes i fel land.

Hej!
- Nu har jag vaknat för ett tag sedan och ligger och chillar i sängen. Det är så otrolit praktist att ha bärbar mini hp ibland ;)
- Jag har kollat runt lite på olika bloggar, och ser att en viss bloggare är ute och reser igen. Detta ger mig ännu mer reselängtan!!!
Jag saknar den där känslan när man har suttit på ett plan i flera timmar, går av, har fortfarande för varma kläder på sig, tar en taxi, är skukt trött, checkar in på hotellet och sedan slänger sig på sängen och ger av ett glädjeskrik!
Det gör jag alltid när jag reser. Det känns typ som att sverige är ett fängelse som man lyckats rymma från! Men samtidigt vet man att man kommer bli inlåst igen.

Ikväll är det kubb VM. Så jag ska väl palllra mig dig, nykter. No money - no alkohol!
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0