Hemma från restaurangen :)

Nu har jag kommit hem från restaurangen :)
- Jag, broor, mina 3 halvsystrar, Ann, Gabriella & Papi har käkat på bolaget i Visby på stora torget (där klubben bilderna kommer ifrån v.29 ligger för er information) för att fira min yngsta syster Julia som fyller 24 :) Eller fyllde, klockan är ju över midnatt nu! ;)

Det var riktigt myys!
- Jag beställde in en kalventrecoté med sallad och rödvinsås! Till efterätt tog jag Latte och tryffel :)
Det var exakt samma som jag åt sist jag var på bolaget med mitt ex Labben & pappa samt gabriella :) Det väckte självklart goda minnen!

Jag blev väldigt avis på Gustafs förrätt!
Hummer med aioli och bröööd... Han luktar fortfarande hummer!

Nu skall jag och min bror ha sleep over i mitt rum eftersom min syster och hennes sambo skall låna hans rum!

Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0