färdig för bädden :)

Jag har skaffat en rutin för kvällen till min hy i ansiktet :)
Jag har alltid haft bra hy, men något har hänt efter att solen försvann.. plus all stress från min vardag.
Tex. så finns det en kräm från cliniqe eller hur de stavas, som heter "day off" det är en kräm som rengör men man har den kvar i ansiktet de stunder man inte har smink!

Nu håller jag och Gustaf på att mörde flugor för fullt.

God natt!





Tröjan är min sov tröja och har allways varit :D
Fick den av mitt ex Ville en gång för hundra år sedan, och sedan dess har jag sovit i den för den är jätte sköööööön.
Det står typ "playstation, resistance 2" på den... tror han vann den på centralen en gång i tiden haha.
Tack för den otroligt sköna tröjan ville!  råkade visst ha söner den också. den var så tight i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0