Alone in the matsal??

Är min största fasa när jag börjar en ny skola.
- att jag är lite udda visste nog alla som känner mig, vilket gör att jag har väldigt svårt att komma in i grupper. Jag är inte socialt inkompetent, men jag är inte som alla andra medelmåttor (nu syftar jag inte på någon i min nya klass).
- Detta gör det iallafall svårt för folk att förstå sig på mig och lära känna mig. Ibland får jag en känsla av att folk är lite rädda? Typ som att jag skulle hugga med orden såfort dom sa något...

Min största fasa är ju som sagt att käka SJÄLV i matsalen, haha tänk er själv!
- När jag ser folk göra det vill jag bara be dom sätta sig vid det bordet jag och mina vänner sitter vid. Varför gör jag inte det??

Anyway - hur mycket man än oroar sig för detta med matsalen, haha - så vet jag att jag inte kommer sitta ensam. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0